Tuesday 3 May 2011

KEDAI BAKSO...PARIT RAJA DARAT....

Fuhhh...
Setelah penat mnghempas KEPALA HOTAK aku nie...sebab ada 2 paper..leh gila gak la..tp xla gila pun.sbb ALHAMDULILLAH.....pa yg aku stdy naik..Cuma besa la..lupa2..SEBAB MANUSIA XPERFECT..!!hehe..pa2 pun CAIYOK2..!!               
                Opsss..!!back to topik..ok la..pas aku lik paper ptng tu ..dak2 umah aku cm besala..kuar makan...(mmg rutin harian kami makan ptang)..hehe..soo..destinasi seterusnyaa...KEDAI BAKSO..!!hmm..aku baru lpas je g 2 ari lepas....hehehe
                Tp nk di jadikan crita..kedai ni mmg penuhh..RAMAI GILERRR..!!! wa ckap lu...hehehe...nasib la ada meja tuk kami nie...tapi aku kali nie xmkan bakso....makan nsi goreng...mmg bnyak bnyakkk..!!!mmber aku order mee goreng..fuiiyooo...puasss woo makan..heheh..
                Mcm2 bakso ada..bakso mihun..bakso mee...bakso keateow...bakso nk cmpur2 pun leh..heheh..tp mmg ramai..ada yg smpai menunggu..hehehe...sapa2 yg ada kat parit raja...try la bakso nie..heheh..BEBOLA DAGING  dia mmg best...!!hehehehe.....




P/S...gmbaq bkso mana..????haha..xdan tgkap..suma sebat mkan..hehe

No comments:

Post a Comment