Saturday, 25 June 2011

BODOH atau SAYANG

...aalooooooooooo............sawadikapp..!!
hahaha..pa kes nie..sbb jmpa org siam ramai sngat kot rini..
ssuatu yg aku blajr rini ada lah...
kt akan mmbodohkan diri untuk org yg kita syg
kenapa..??
why..???

hmmm...ntah la
ni la yg aku rasa...
aku akan wat bnda bodoh tuk org yg kt syg...
contohnyaa..???
contohnya mcam...hmmm....hehehe...paham2 la

tp kdng aku pikir...org tu hrgai kt ka..???
jeng2.....hmmmmm..pikir2
tp nama pun syg...whatever dia nak...kt akan penuhi...
waaahhh..dah kawen nnt cmtu ke...???aiyoo



1lg..kalo tunang..akan merubahkan dri kt ke..??
kenapa perlu tunang..???
utk mngikat.....hmm..nape xkawen terus je..
kalo dulu2 org tua2 wat tuk psngan nie kenal2..
ni da bercnta bagai nak rak daa..nak kenal2 lg ke..hohoh
dalam islam ade pasal tunang..aish..aku xarif pun
aku ASRUL HAFIZ ..hahahahahaha....


p/s...kalo cinta jgn mrah...kalo ikhlas xperlu berbalas....hehehhe...smpai bila2 aku akan syg org yg aku syg...hehehe

Wednesday, 22 June 2011

sejukkk+beku+malas.....

aaa...ooo...waaa..rini bnyak sejuk maa...hujan dri pg...cam dok dlam peti ais..haha..tp mau xmau..kerja kenawat gak..hohohoh....kena gak bngun pg2..baloq liat sebenaqnya...pa pnya bhsa daaa....ha la..bgun pg2..pastu nak kena drive p sp...huhuhu..walupun dekat...tp sejok2 bestt woo tidoqq...

otw p sp...dlam hati "bnyak la JPJ wat roadblock"..aku pun xpaham..dlam hujan2 pun ada roadblock...smpai2 tmpt di tuju..bermula la keja2 aku...hahaha..cuaca mndung semacam mud aku yg tgh malas..huhu...tp malas2 aku lg malas orng2 keja kerajaan nie..aku p 1 unit nie..hilang..sekoq pun xdak..p mana abis aku pun xtau..huhuhu...tup2 cek.pakat tidoq dlam surau..hahahaha

tettt kul 12.30..masa tuk pulang..hahaha.kejap ja keja aku..dh lebh trget..balik je la..OTW balik..hujan ja...yang wat aku geram awatla..keta2..lori2..xreti bkak lampu time hujan lebat..sep mana la sngat...huhu...dh la tu...men masuk ja lorong orng..nasb xlaju..tp agak2 la sedare...kang trlanggar..bisng2..huhuhu

p/s;mood malas....hahahaha......sejukk maaaaa

Saturday, 18 June 2011

MANUSIA MUDAH LUPA ATAU MEMANG NAK MELUPAKAN...

kawan.....atau lwan...
tu la yg slalu berlaku dlam idup kt...
kdng2 leh jadi kwan...bila dah berkawan bley jadi lwan..
kwan....
kadang2 hadir tika mereka ssh...nak tu..nak nie...
seolah2 mngambil kesempatan....
kdng kt seorng yg bodoh slalu diambil kesempatan...
bila tiba saat mereka tidak memerlukan...sepi dari dunia...
kt bodoh mgkin kerna kt mmg bodoh..
atau kt amat mnyayangi dirinya....

lawan.....
org yg mmg slalu mmbuat kt rasa nk tampaq2 pala dia..hehe
tp lawan tidak akan mmbuat kt sakit at...
lebih dri kwan kt...
dengan lwan kt seorng yg bijak...berbanding dengan kwn

bila kawan mnjadi sayang...
bila sayang menjadi lawan......

adat dunia...MANUSIA MUDAH LUPA JASA SESEORANG...tp SESORANG XKAN LUPA JASANYA PADA MANUSIA,,,,,

p/s:mood meroyan tgh2 malam...hahaha

Monday, 6 June 2011

jeles ke bengang ke........

hmmmmm....

adakah aku nie kuat jeles....
mgkin la...sbb aku asa aku daa bnyak terasa sngat skang
adakah aku nie tgh bengang......
mgkin la...sbb tu aku mlas nk tgk fb 'dia'..n sbb tu gak aku tau napa 'dia' lmbat blas msj aku..

tah la...mmg aku terasa...kdng2 aku cm dia xpedulikan...huhu
dia lbh senang bersama2 ngan kwn2....
time xdak kwan2 bru dia cari aku...tu yg aku asa...huhuhu...
tp suma tu anggapan aku yg negatif...hohohoh

mmg terasa bagai...bila aku mntak tolong..dia xtunai kan...huhu...
nak tpp tuk dri pun dia lupa..aku asa cm aku ni ja lbey2...huhu
suma negetif aku pkir..wlaupun aku nie postive thnking..hohoh
jeles ke bengang pun xtau la....

aku xkesah kenalan2 laki dia.....
tapi aku jadi bngang bila kwn2 dia yg tau dia ada aku dok kata dia ngan org len...
syukk....!!!!who'sss that,......??????
jeles ke bengang ke....terasa gak...bila tgk dia tag kwn2 laki dia..tp nama aku xdak...

mmg la aku serba kkurngan...aku xpunyai apa2....
tp aku ada at.....kdng aku pikir....
kalo tol dia xselesa n epi ngan aku....
lepaskan dia pergi...tp snggupkah aku...???

padaMu aku dtang,,,,padaMu aku berserah.......






p/s;...aku pasrahh..huhuhu...kol xangkat..msj xblas..huhu..rni..ari aku paling terasa....!!!huhu

Thursday, 2 June 2011

GOOD JOB+kecik hati......!!

hahaha..tu yg bos aku reply email aku..kui2...dasyat gak aku wat keje..hahaha..mmg bermati2 matian la..hahahaha....tp ada g xselesai...huhuhu..tp rini aku balik awal..bkab arinie je...mmg ari2..hahaha..bygkan opis kul 5 tutup..tp aku kul 5 daa terpacak kat umah..hehehehehe

waaa...aku daa putus ongkos...tu aku hnya mmpu berdiam diri..tggu 25hb nie..kot2 masuk gaji..kot..????hahaha..mst la masuk..ish mcm2 nakwat...tp..yg pnting..bayaq wet keta..hahahaha..adoii..dh ade kete ni..siyes siittt aku ckap..mmg duit lajuuuuuu jerrrr..hahaha...

sebot pasal keta nie..akak aku srng nie..tup2 beriya2 nak keta baru...aishh..daa xnak keta satria dia ke..waaah..dah wat elok2..nape xnak..syg tol..huhuhu...nak pakai MYVI katanye...hehehe..nak lawan adik ke kak...hahaha..tah le...macm2 hal la akak aku sorng nie..hehehe.....

ok...nexttt.....kecik hati...huhuhu...bkan pe..kalo kata kwn kt paling last n lambat tau..mst la terasa kan..aku pun sbnarnya daa lama terasa tp wat bodo je..malas nk mnyaktkan at lgi..hehehe..wat hal sndri...td dia leh gtau pun sbb nak 'promote' brng dia...(aip jgn pkiaq bkan2 k)....tahla...cm aku nie..time org nak...org mai..time xmo..wat dont know jewww...slang ckit..hahaha..xpala..aku malas nk ckap pe2 pasal ni olang..hehehe..hope she epy with her life...hehehe......


p/s...aku asa aku tgh gila....hahahhaa





Wednesday, 1 June 2011

......LI + keje = ok la.......hehehe

hehehe....alooo...
ok la..ni mggu ke2 aku li+keje....keje PM pc n printer...nmapk senang...tp hmmm.....ssh la kalo kt kena nk ngadap2 orng gov ni..bnyak leceh..huhu..ade wat muke kerekkkk gilee..ada yg ramah sngat...ada yg biasa2 je..heheh..tp ok la...

nak awek..???mmg xder la..sume2 mak2 awek..hahaha...yg peliknye..org yg jwtan tinggi xder la sombong sgt..ni yg pangkat biasa2 jeewwww punnn(slang sengal)..hahaha..lebih cm bos...tp trpaksa gak le melayan...hahaha

aku wat keja gila..berulang Aloq staq - baling..woowww....hehhe..nmpak cm jauh2..tp ari2 aku wat 1jam 15mnit...wooooowww lg..xder la jauh sngat pun...dulu nape cm jauh..hahahaha...tah la...nk kate laju xpun...mgkin masa makin pntas...cewahhh...heheheh..penat tu xder la sngat...tp..lame2 bosan gak...

hmmm..pe la nak jd ngan idup aku pas nie...huhuh...tah la..keje cmne sesuai tuk aku....huhuhu..keje kilang= BOSANNN....keje jalan2...fun tu fun tp..fennnnatt gak le..hehehe...xpela..suma rezeki dri Nya kan..hehehehe....as'salamm.....muahzzzz

p/s:..cik kak oii..dah2 la masham2..huhu..cian la abg mu nie....n fahami la driku..hahaha..apa kes...yg tau tu..tau la..hahahah