Sunday 1 May 2011

YESS...!!!..MU KALAH..!!...

alooooopppp...



Waahhh...gumbira rasa di at malam nie..bila kelab aku menang ngan MU..hahahaha...DENDAM..!!!hehehe....

Time aku g tgk kat pot besa aku tgk bola (bukan kedey mamak)..hehe...ramai wooo..gila r  fan2 MU...aku xbrani nk mngetek pong..hahahah...tgk pada game..SERVES2....!!!hehehe..tgk2 list player...FABREGAS  XMAIN..!!huhuhu...ramsey yg main..aish leh ke dak nie...
Tapi mmg aku puji la keeper arsenal szeney nie..power gak la..berbnding alamunium yg aku nyampah2..hahaha,,,,fuh2..DEBAR2...!!

2nd half...arshavin masuk...nasri kuaq..aish..pasaipa lak..huhu..nasri baguih daa tu...GOOOOLLLLLLLLL...!!!!!hahahaha..aku suka..ramai gila mnjerit..aku tup2 jadi pelik ...aish...dtng mana plak fan2 arsenal nie..hahaha..ka suma nie LALANG...!!hehehe....xpala..jnj menang gak ngan MU..
Wlaupun last2 minit..debar2..yela  takot jd cm liverfool ngan spurs...hohoho..MENANG GAK..!!HEHEHE...epi2...tutup2 pngutuk aku malam nie..hahahahaha.......




Arsenal v Manchester United by wcphenix

No comments:

Post a Comment