Saturday 9 July 2011

Dia.......

 ..malam2 nie aku sendri....
termenung memikirkan
  napa dua menjak2 nie
aku asyik tringat DIA ja...hmmm
siapa dia..??
teeetttttttttttttt....!!

adakah rindu padnya...???
aku xleh tipu dri ku...
mmg aku syg dia....
tp siapala aku ngan dia..


xsemsti yg kt syg akan jd milik kt
tiap bnda jadi ada hkmahnya
Tuhan sntiasa mmberikan yg trbaik tuk hambaNYA..
positiifff APIS..!!!

aku sentiasa doakan dia berbhgia
dengan si dia...
mmg ada cmburu...cuma aku skang
xmo ada kena ngena ngan dia...
tp...sume tu kisah dongeng saja..

bila aku semakain jauh..dia semakin dekat..
bila aku nak dekat..dia mula mnjahui....
hmmmm....biarla aku smpan sayang aku padanya...
biar diri hnya yg tahu..sakit nya aku mnyayangi dia...

terima kasih atas segalanya....
kt bertemu cara baik...
biar kita relai cara baikk..
gudluck tuk dia....
smpai akhir hayat...
DIA ttap aku syang........





p/s:hebat tol DIA dlam hidup ku..suma KISAH DONGENG sahaja..hehehe

No comments:

Post a Comment