Saturday, 25 June 2011

BODOH atau SAYANG

...aalooooooooooo............sawadikapp..!!
hahaha..pa kes nie..sbb jmpa org siam ramai sngat kot rini..
ssuatu yg aku blajr rini ada lah...
kt akan mmbodohkan diri untuk org yg kita syg
kenapa..??
why..???

hmmm...ntah la
ni la yg aku rasa...
aku akan wat bnda bodoh tuk org yg kt syg...
contohnyaa..???
contohnya mcam...hmmm....hehehe...paham2 la

tp kdng aku pikir...org tu hrgai kt ka..???
jeng2.....hmmmmm..pikir2
tp nama pun syg...whatever dia nak...kt akan penuhi...
waaahhh..dah kawen nnt cmtu ke...???aiyoo



1lg..kalo tunang..akan merubahkan dri kt ke..??
kenapa perlu tunang..???
utk mngikat.....hmm..nape xkawen terus je..
kalo dulu2 org tua2 wat tuk psngan nie kenal2..
ni da bercnta bagai nak rak daa..nak kenal2 lg ke..hohoh
dalam islam ade pasal tunang..aish..aku xarif pun
aku ASRUL HAFIZ ..hahahahahaha....


p/s...kalo cinta jgn mrah...kalo ikhlas xperlu berbalas....hehehhe...smpai bila2 aku akan syg org yg aku syg...hehehe

1 comment:

  1. haha..2laa xmo blajo..2nang 2 mknanye..ko dh cop tht gurl owg len dh xbleh rsik,ngorat,jeling coz hram hkumnye kco tnangan owg..haha...sje bebel..haha

    ReplyDelete