Thursday, 2 June 2011

GOOD JOB+kecik hati......!!

hahaha..tu yg bos aku reply email aku..kui2...dasyat gak aku wat keje..hahaha..mmg bermati2 matian la..hahahaha....tp ada g xselesai...huhuhu..tp rini aku balik awal..bkab arinie je...mmg ari2..hahaha..bygkan opis kul 5 tutup..tp aku kul 5 daa terpacak kat umah..hehehehehe

waaa...aku daa putus ongkos...tu aku hnya mmpu berdiam diri..tggu 25hb nie..kot2 masuk gaji..kot..????hahaha..mst la masuk..ish mcm2 nakwat...tp..yg pnting..bayaq wet keta..hahahaha..adoii..dh ade kete ni..siyes siittt aku ckap..mmg duit lajuuuuuu jerrrr..hahaha...

sebot pasal keta nie..akak aku srng nie..tup2 beriya2 nak keta baru...aishh..daa xnak keta satria dia ke..waaah..dah wat elok2..nape xnak..syg tol..huhuhu...nak pakai MYVI katanye...hehehe..nak lawan adik ke kak...hahaha..tah le...macm2 hal la akak aku sorng nie..hehehe.....

ok...nexttt.....kecik hati...huhuhu...bkan pe..kalo kata kwn kt paling last n lambat tau..mst la terasa kan..aku pun sbnarnya daa lama terasa tp wat bodo je..malas nk mnyaktkan at lgi..hehehe..wat hal sndri...td dia leh gtau pun sbb nak 'promote' brng dia...(aip jgn pkiaq bkan2 k)....tahla...cm aku nie..time org nak...org mai..time xmo..wat dont know jewww...slang ckit..hahaha..xpala..aku malas nk ckap pe2 pasal ni olang..hehehe..hope she epy with her life...hehehe......


p/s...aku asa aku tgh gila....hahahhaa





No comments:

Post a Comment