Saturday, 30 April 2011

LIBARARIAN.....!!!

hohohoh..rini stdy kat library lg..cm besa la..tp rini amat2 mmbosankan stdy...dh la mlas..jadi makin malas aku nie..hahah....

           Dah la plak tu..ada plak org2 tertntu wat surat khabar arini cm harta dia..adoiyaii....kalo nk baca paper..duduk je la depan tv tu...paper xilang g mane2..if nak baca atas meja pun..pulangkan la.....ish2.....

          Xpala..biaq la kt dia...hohoh..tp aku xpuas at sbb XDAPAT BACA PAPER ARINI...hehehe..aku nak baca pasal kedah menang ngan perak je pun smalam..hahaha..yg len2  xhingin aku baca..tmbah2 dlam politik...hehehe....

       Pa2 pun wish me gudluck tuk 3 paper nie..fuh ase debor lak....hahaha.....xpenah ase cmni..sbb aku daa makin MALAS..hehehe..keja nk tido je..atoiaii.....cian mak bapak aku dpat anak cm aku...

hehehe...ok la...tatatatatata........muaaaahhh...hahahahatuiq..!!!

p/s : aku daa bosan stdy la aku tulis bnda2 ni...haha

No comments:

Post a Comment