Sunday 23 November 2014

WELKEMMMMMMM BACKKK..!!!

assalamualaikum....
well well well...
mau daa berkabuk n bersawang blog aku ni wey...
lama daa kot aku daa xmeluah kat sini....
ok laa mmg aku nk stat balik la...
hahaha...

org nk blog aku pun nk blog...
mcm2 daa jadi dlam idup aku selama 3 thun ni...
n aku asa thun 2014 ni laa antra tergetir dlam idup aku..
selama ni aku ilex jaa,,at tenang2..
thun 2014 mmg mncabar jiwa dan hati
cewah

but 2014 daa smpai hujung
fuh2...2015 akan datng
aku masih bujang
sedangkan ramai kwan aku daa beranak pinak
hahaha....


dari katak hijau,takoyako,si puteri,
kerja,kereta,hati dan mcm2...hahaha

no wonder la aku lani ssh nak tido...huhuhu
bnyak pikir kot....
ok2...stakat ni la ku coret dri opis
....hahaha
saja sbb aku bosan...
keja mud mmg xdak
daa cm tggui aku kat cn...
suma pelakon handalan

p/s; ok aku kembali...mgkin xdak sapa akan baca dan aku xmgharap pun sapa2 baca...ni ja aku  mmpu nk coret alam maya..sbb tulisan aku buruk nk tulis diari
hahaha


No comments:

Post a Comment